Foglalási szabályzat

Házirend

Jelen házirend betartása kötelező minden, az üzletben tartózkodó személyre nézve.
Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével a Vendégek automatikusan elfogadják a házirend szabályait, el nem olvasása nem mentesíti ez alól.

1. FOGLALÁS
- A szolgáltatásokra az ONLINE foglaló felületen keresztül lehet időpontot foglalni. Foglalásod abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltam emailban, "Új időpont létrehozva" tárggyal. A visszaigazolás 24 órán belül történik.
- A szolgáltatásokra munkanapokon 9:00 és 18:00 óra között telefonon (+36305772692) van lehetőség időpontot foglalni.
- A szolgáltatásokra továbbá üzenetben (Facebook, Instagram) van lehetőség időpontot foglalni. A foglalásra irányuló válasz munkanapokon legkésőbb 24 órán belül megtörténik.

2. ÉRKEZÉS
Kérem, a kezelésre a lefoglalt időpont előtt leghamarabb 5 perccel érkezzen.
Késés esetén a késési idővel csökken a kezelési idő, a többi vendég időpontjának betartása érdekében. A kezelés időpontja a szolgáltatás kezdési időpontját jelenti. Korábban érkezés esetén a váró helyiségben van lehetőség leülni.
Amennyiben már látható a késés ténye és mértéke, kérem mielőbb jelezze felém telefonon vagy üzenetben. Ha a késés mértéke a következő vendég időpontját befolyásolná és nem rövidíthető le a kezelés ekkora mértékben, nem tudom elvégezni a szolgáltatást. Ha a késést az ügyfél nem jelezte és meghaladja a 15 percet, úgy új időpontot szükséges foglalni a szolgáltatásra.

3. A LEFOGLALT IDŐPONT LEMONDÁSI/MÓDOSÍTÁSI FELTÉTELEI:
- A lefoglalt időpont lemondására/módosítására az online időpontfoglalón keresztül, telefonon vagy üzenetben van lehetőség.
- Amennyiben egy lefoglalt időpontot úgy kíván lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 24 óra van hátra, rendelkezésre állási díj fizetendő.
- Díjmentesen lemondható/módosítható egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt minimum 24 órával történik.
- Amennyiben kevesebb mint 24 órával a lefoglalt időpont előtt történik a lemondás/módosítás, a rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott/módosított szolgáltatás árának 50%-a.
- Amennyiben kevesebb mint 12 órával a lefoglalt időpont előtt történik a lemondás/módosítás, a rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott/módosított szolgáltatás árának 100%-a.
- Amennyiben nem mondta le és nem is jelent meg a lefoglalt időponton, úgy a lefoglalt szolgáltatás árának 100%-a kerül felszámolásra.
- A rendelkezésre állási díj személyesen készpénzzel vagy bankkártyával kiegyenlíthető. A rendelkezésre állási díj meg nem fizetése esetén Vendégünk a Szalon szolgáltatásait a díj kiegyenlítéséig nem veheti igénybe.

4. BETEGSÉG
- Az egészség megőrzése számomra is fontos. A többi Vendég és a szolgáltató egészsége érdekében, kérem, csak egészségesen vegyen részt a kezeléseken. Betegség miatt 24 órán belül lemondott vagy/és áthelyezett szolgáltatás esetén nem számítok fel rendelkezésre állási díjat, ha az 24 órán belül történik.
-A szolgáltató kötelessége, hogy fertőzésgyanú esetében a kezelést megtagadja, megszakítsa, a kezelést egy későbbi időpontra halassza.

4. Felhívom Vendégeim figyelmét, hogy Szalonban minden itt vásárolt termék vagy/és igénybe vett szolgáltatás azonnal fizetendő, a hitelre vásárlás nem engedélyezett. Az árak nem alkuképesek. Az árak változásának jogát a szolgáltató fenntartja.

5.AJÁNDÉKUTALVÁNY
Bármely kezelésre kiállítható ajándékutalvány. A kiállítás dátumától hat hónapig érvényes. Az ajándékutalvány nem visszaváltható, nem cserélhető, készpénzre nem váltható. Csak személyesen vehető át.

6. A Vendégek a Kozmetika területére csak saját felelősségükre hozhatják be vagyon-, és értéktárgyaikat. A szalon területére bevitt tárgyak megőrzéséért és a tárgyakban keletkező bármilyen kárért felelősséget nem vállalunk. A talált tárgyakat a Ptk. 5:59. § (4) bekezdésének megfelelően legfeljebb 3 hónapig őrizzük meg.

7. A szolgáltató szakember előzetes engedélye nélkül a szalonban bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni tilos.

8. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén szolgáltató köteles a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek azonnal el kell hagynia a Szalont, ami akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával is járhat.

A Házirend jelen verziója 2023. november 09. napjától lép életbe.

Tiszteljük és becsüljük meg egymást! Kellemes kikapcsolódást és szépülést kívánunk!

DermaSkin